Tietoja minusta

Oma kuva
Olen taiteilijaluonne. Harrastan paljon kaikenlaista, mutta minulla täytyy olla erilaisia projekteja, jotta elämäni pysyy mielenkiintoisena. Rakastan järjestystä ja niinpä kaikki asiakirjani ovat mapeissa ja askartelutavaroillanikin on jokaisella oma paikkansa. Mielikuvitukseni on vertaansa vailla, vaikka täytyy myöntää, että innovaatiokato vaivaa joskus. Tämän tekemisen ilon haluan jakaa myös muille. Sinulle.

keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Tarot


Minun on ihan pakko vielä puhua eilisiltaisesta hämmentävästä kokemuksestani, jon koin lukiessani elämääni Tarot-korteilla. Vaikka yritin kertoa itselleni, ettei näihinkään kortteihin ole välttis uskominen, en kertakaikkiaan voinut unohtaa lukemaani.

 Tarot-kortit antavat moniulotteisen vastauksen kysymyksiisi. Niinpä päätin kokeilla niitä itseeni ( koska se ei kuulemma ole kiellettyä ). Luin ensin korteista, mitä tulevaisuuteni tuo tullessaan suhteessa menneisyyteeni ja nykytilanteeseen. Kortit näyttivät suhteellisen mukavaa tulevaisuutta, mikäli ymmärrän pysyä nöyränä ja vastaanottavaisena.
  Sitten kysyin korteilta minua pitkään askarruttaneen kysymyksen: "Saanko ikinä lapsia?"
( kysymys kumpusi siitä, koska minulle on kerrottu tutkimusten perusteella, etten välttämättä ikinä tule saamaan lapsia )
Aloin jakaa kortteja pöytään tiettyyn ristinomaiseen muodostelmaan. Katsoin menneisyyttä, lähitulevaisuutta, minua itseäni, tulevaisuutta pidemmältä ajalta sekä lopputulosta. Kortit kertoivat minun saavan lapsia lähitulevaisuuden aikana, mikäli ymmärrän pysyä nöyränä ja vastaanottavaisena.
  Kiinnostuin korttien lukemisesta niin, että katsoin kohtaloani seuraavan 12 kk ajalta. Sain suoranaisen shokin, kun maalis-huhtikuun kohdalle ilmestyi vauvauutisia. Lisäksi kortit kertoivat suurista muutoksista, onnesta, mahdollisesta avioliitosta, mutta ennenkaikkea raskaudestani.

Mieheni vain nauroi kun kerroin hänelle tämän ja ilmoitti, että pitääpä ensi vuoden puolella olla erityisen varovainen. Saa nähdä olenko koko ensi vuoden selibaatissa, etten vain tule pelkästä hipaisustakin raskaaksi, sillä vaikka toivon lasta tai lapsia perheeseemme, en ole vielä valmis ihan näin pian äidiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti