Tietoja minusta

Oma kuva
Olen taiteilijaluonne. Harrastan paljon kaikenlaista, mutta minulla täytyy olla erilaisia projekteja, jotta elämäni pysyy mielenkiintoisena. Rakastan järjestystä ja niinpä kaikki asiakirjani ovat mapeissa ja askartelutavaroillanikin on jokaisella oma paikkansa. Mielikuvitukseni on vertaansa vailla, vaikka täytyy myöntää, että innovaatiokato vaivaa joskus. Tämän tekemisen ilon haluan jakaa myös muille. Sinulle.

perjantai 8. heinäkuuta 2011

Minun blogini

Jopas!


Olen jo pitkän aikaa haaveillut omasta blogista ja tadaa! minulla on nyt sellainen. Rakas serkkuni, isän puolelta, auttoi minua luomaan tällaisen oman blogisivuston ja neuvoi myös, kuinka tätä käytetään.. En ole mikään tietokone nörtti, saati insinööri, mutta tämä oli minulle aika iisi juttu.


Olen pohdiskellut, että olisi hyvä olla olemassa tällainen sivusto, joka on ikäänkuin julkinen päiväkirja. Olen melkoinen itsensäpaljastaja tyyppiä, mutta kaikkein härskeimmät jutut jätän suosiolla pois.




Takaan, että minulta tulee mielenkiintoista ja varmasti psovosoivaakin tekstiä, joten ei muuta kuin rohkeasti ottamaan kantaa asioihin ja mielipidetaisteluitakin voidaan toki käydä. Jahka taas pääsen kuulemaan eduskunnan papatuksia, tämä sivusto täyttyy alta aikayksikön..


Nyt jokatapauksessa, Hyviä Öitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti